mail@2lyk-volou.mag.sch.gr
Σταδίου 1, Βόλος, 38221
2421039566
Το σχολείο
Δομή – Ιστορικό
Το σχολείο μας
Η Νέα Μας Σελίδα
Φωτογραφίες Βίντεο
Εγκαταστάσεις Φωτογραφίες
Αξιολόγηση
Ωράριο Σχολείου
Εσωτερικός κανονισμός 2024-2025
Συμβούλιο στήριξης
Η ιστορία του σχολείου μας
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
Σύνδεση με πανεπιστημιακά ιδρύματα
Νέα
Ανακοινώσεις
Ενημερώσεις
Ενημερώσεις 3ης Λυκείου
Ενημερώσεις Γονέων
Παλαιότερες δημοσιεύσεις
Όμιλοι
2024-2025
Εξερευνώντας τον Κόσμο της Καινοτομίας: Επιστήμη και Τεχνολογία σε Δράση
Ανακαλύπτοντας το Μέλλον με Ρομποτική: Δημιουργία, Καινοτομία, Προγραμματισμός
Ανακαλύπτοντάς με σχεδιάζω το μέλλον
Όμιλος Αστρονομίας για μαθητές Γυμνασίου
Όμιλος Αστρονομίας για μαθητές Λυκείου
Όμιλος λογοτεχνίας – Ο Καβάφης πίσω από τις λέξεις
Όμιλος Κινηματογράφου
2023-2024
Δημιουργική ανάγνωση-δημιουργική γραφή
Από τον Όμηρο στην Poetry Slam και τα raps
Ο Νανόκοσμος στη Βιολογία
Στο εργαστήριο της Χημείας
Αστρονομία, αστροφυσική, διαστημική
Όμιλος κινηματογράφου και ψηφιακής δημιουργίας
Ορθοδοξία και Ελληνισμός στο έργο του Γεωργίου Σεφέρη
Φύση, άνθρωπος και κλιματική αλλαγή
Βελτίωση Δεξιοτήτων στο Βόλλεϋ
Μαθητική δημοσιογραφία
Ιστορικοί περίπατοι
Ρομποτική – stem
Εκπαιδευτικοί
Δραστηριότητες
Καινοτόμα Προγράμματα
2024-2025
Ανακαλύπτοντάς με, ανακαλύπτω το μέλλον
Από το 2ο Πρότυπο ΓΕΛ Βόλου στο ΓΕΛ Μουζακίου και πίσω .. Μια “Ζωντανή Βιβλιοθήκη” δρόμος
Αναζητώντας τη Γεωμετρία στην Τέχνη
Οι μεικτοί γάμοι στην τοπική κοινότητα του Βόλου
Εικονική Γνωριμία με τα θρησκευτικά μνημεία της πόλης μου
2023-2024
Ενισχυτική διδασκαλία στο ειδικό μάθημα των Αγγλικών
Λέσχη ανάγνωσης
Ενισχυτική διδασκαλία στη Φυσική
Ενισχυτική διδασκαλία στα Λατινικά
Ενισχυτική διδασκαλία στην Οικονομία
Ενισχυτική διδασκαλία στα Αρχαία Ελληνικά
Σχολή γονέων
Educardia: Εργαλεία συναισθηματικών δεξιοτήτων
Αναζητώντας την κρυφή γεωμετρία των ζωγράφων
Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Εκδηλώσεις
Ενισχυτική Διδασκαλία
Erasmus
Καινοτόμες Δράσεις
Υπ. Υλικό
Α’ Λυκείου
ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΡΧΑΙΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΦΥΣΙΚΗ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΧΗΜΕΙΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α’ΛΥΚΕΙΟΥ
Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ
ΓΛΩΣΣΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΡΧΑΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β’ΛΥΚΕΙΟΥ
ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΧΗΜΕΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΓΛΩΣΣΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΡΧΑΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΦΥΣΙΚΗ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΛΑΤΙΝΙΚΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΘΣΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Επικοινωνία
Όμιλος Δημιουργικής Γραφής και Φιλαναγνωσίας – Εισαγωγή στην αφηγηματολογία
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Home
Όλα τα άρθρα
...
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Το σχολείο
Δομή – Ιστορικό
Το σχολείο μας
Η Νέα Μας Σελίδα
Φωτογραφίες Βίντεο
Εγκαταστάσεις Φωτογραφίες
Αξιολόγηση
Ωράριο Σχολείου
Εσωτερικός κανονισμός 2024-2025
Συμβούλιο στήριξης
Η ιστορία του σχολείου μας
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
Σύνδεση με πανεπιστημιακά ιδρύματα
Νέα
Ανακοινώσεις
Ενημερώσεις
Ενημερώσεις 3ης Λυκείου
Ενημερώσεις Γονέων
Παλαιότερες δημοσιεύσεις
Όμιλοι
2024-2025
Εξερευνώντας τον Κόσμο της Καινοτομίας: Επιστήμη και Τεχνολογία σε Δράση
Ανακαλύπτοντας το Μέλλον με Ρομποτική: Δημιουργία, Καινοτομία, Προγραμματισμός
Ανακαλύπτοντάς με σχεδιάζω το μέλλον
Όμιλος Αστρονομίας για μαθητές Γυμνασίου
Όμιλος Αστρονομίας για μαθητές Λυκείου
Όμιλος λογοτεχνίας – Ο Καβάφης πίσω από τις λέξεις
Όμιλος Κινηματογράφου
2023-2024
Δημιουργική ανάγνωση-δημιουργική γραφή
Από τον Όμηρο στην Poetry Slam και τα raps
Ο Νανόκοσμος στη Βιολογία
Στο εργαστήριο της Χημείας
Αστρονομία, αστροφυσική, διαστημική
Όμιλος κινηματογράφου και ψηφιακής δημιουργίας
Ορθοδοξία και Ελληνισμός στο έργο του Γεωργίου Σεφέρη
Φύση, άνθρωπος και κλιματική αλλαγή
Βελτίωση Δεξιοτήτων στο Βόλλεϋ
Μαθητική δημοσιογραφία
Ιστορικοί περίπατοι
Ρομποτική – stem
Εκπαιδευτικοί
Δραστηριότητες
Καινοτόμα Προγράμματα
2024-2025
Ανακαλύπτοντάς με, ανακαλύπτω το μέλλον
Από το 2ο Πρότυπο ΓΕΛ Βόλου στο ΓΕΛ Μουζακίου και πίσω .. Μια “Ζωντανή Βιβλιοθήκη” δρόμος
Αναζητώντας τη Γεωμετρία στην Τέχνη
Οι μεικτοί γάμοι στην τοπική κοινότητα του Βόλου
Εικονική Γνωριμία με τα θρησκευτικά μνημεία της πόλης μου
2023-2024
Ενισχυτική διδασκαλία στο ειδικό μάθημα των Αγγλικών
Λέσχη ανάγνωσης
Ενισχυτική διδασκαλία στη Φυσική
Ενισχυτική διδασκαλία στα Λατινικά
Ενισχυτική διδασκαλία στην Οικονομία
Ενισχυτική διδασκαλία στα Αρχαία Ελληνικά
Σχολή γονέων
Educardia: Εργαλεία συναισθηματικών δεξιοτήτων
Αναζητώντας την κρυφή γεωμετρία των ζωγράφων
Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Εκδηλώσεις
Ενισχυτική Διδασκαλία
Erasmus
Καινοτόμες Δράσεις
Υπ. Υλικό
Α’ Λυκείου
ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΡΧΑΙΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΦΥΣΙΚΗ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΧΗΜΕΙΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α’ΛΥΚΕΙΟΥ
Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ
ΓΛΩΣΣΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΡΧΑΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β’ΛΥΚΕΙΟΥ
ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΧΗΜΕΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΓΛΩΣΣΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΡΧΑΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΦΥΣΙΚΗ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΛΑΤΙΝΙΚΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΘΣΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Επικοινωνία
Όμιλος Δημιουργικής Γραφής και Φιλαναγνωσίας – Εισαγωγή στην αφηγηματολογία
Β' Λυκείου
09/01/2024
10
Views
Share: