Στις 22 και 23 Οκτωβρίου 2024, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν βιωματικά εργαστήρια για τους μαθητές της Α’ Λυκείου με θέμα: “Μαθαίνω να Διαχειρίζομαι Αποτελεσματικά τα Συναισθήματά μου”. Στόχος των εργαστηρίων ήταν να εφοδιάσουν τους εφήβους με ουσιαστικά εργαλεία και δεξιότητες για την αναγνώριση, αποδοχή και διαχείριση των συναισθημάτων τους, δίνοντας έμφαση στην αντιμετώπιση των έντονων και δυσάρεστων συναισθημάτων.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να:

  • Αναγνωρίζουν και να αποδέχονται τα συναισθήματά τους με υγιή τρόπο.
  • Χρησιμοποιούν τεχνικές ρύθμισης συναισθημάτων για την αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων.
  • Καλλιεργούν αυτογνωσία και ενσυναίσθηση για να βελτιώσουν τις σχέσεις τους με τους άλλους.
  • Ενισχύουν τη συναισθηματική τους ανθεκτικότητα, ώστε να διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά τις προκλήσεις και τις πιέσεις της καθημερινότητας.

Τα εργαστήρια αυτά αποτέλεσαν μια ξεχωριστή εμπειρία για τους μαθητές μας, προσφέροντάς τους πολύτιμες δεξιότητες που θα τους συντροφεύσουν στη μελλοντική τους πορεία.

Την επιστημονική ευθύνη της δράσης είχε η Χριστίνα Ρούση, Επίκουρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Τον συντονισμό των εργαστηρίων είχαν η σύμβουλος ψυχικής υγείας και υποψήφια διδάκτωρ Δέσποινα Αθανασίου και η εκπαιδευτικός και σύμβουλος σχολικής ζωής του σχολείου μας Δήμητρα Χρυσάνθη Αβόσογλου.