Η Γαία Μπιντάκα, πρώην μαθήτρια του σχολείου μας και μέλλουσα φοιτήτρια της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, μας έκανε τη μεγάλη τιμή να δει το σχολείο μας με τα δικά της μάτια και να το αποτυπώσει με το ξεχωριστό της ταλέντο.
Με ευαισθησία, δημιουργικότητα και αγάπη, ζωγράφισε έναν χώρο που υπήρξε κομμάτι της μαθητικής της διαδρομής και του προσωπικού της κόσμου.
Ευχαριστούμε θερμά τη Γαία, καθώς και τους γονείς της, κ. Αριστείδη και κ. Παρασκευή, που μας εμπιστεύονται το ζωγραφικό της έργο. Η εμπιστοσύνη τους μας τιμά ιδιαίτερα.
Ευχόμαστε στη Γαία να συνεχίσει με την ίδια αγάπη, επιμονή και δημιουργικότητα να καλλιεργεί το ταλέντο της και να πραγματοποιήσει τα όνειρά της.


